1.) OPĆI UVJETI
Poslovni subjekt Smart Mission d.o.o. Zagreb, Solinska cesta 7, OIB: 65001135238 (dalje u tekstu „Smart Mission d.o.o.“ ili „Prodavatelj“) pruža zainteresiranim stranama mogućnost kupnje proizvoda iz svojeg asortimana korištenjem online usluge internetske odnosno web trgovine koja se može realizirati putem Internet stranice www.tehnikaklik.hr (dalje u tekstu „Web stranica“, a online usluga internetske trgovine „Web trgovina“). Predmetna usluga podrazumijeva uvijek ažurnu ponudu od strane Prodavatelja izabranih artikala, mogućnost elektronskog plaćanja izabranih proizvoda te organizaciju dostave kupljenih artikala osobi koja je putem Web trgovine izdala nalog odnosno narudžbenicu Prodavatelju (dalje u tekstu „Korisnik“ ili „Kupac“).
Ovi Opći uvjeti uređuju ukupan postupak prodaje proizvoda Korisniku od strane Prodavatelja, a zadavanjem naloga Prodavatelju odnosno potvrdom narudžbe, Korisnik / Kupac potvrđuje kako je u potpunosti upoznat i suglasan s ovim Općim uvjetima, kao i s uvjetima kupnje konkretnog proizvoda.
Opći uvjeti koji se primjenjuju na konkretnu transakciju između Prodavatelja i Korisnika su oni koji su u trenutku potvrđivanja transakcije javno objavljeni na Web stranici putem koje se transakcija obavlja. Korisnici se upućuju da prije svake kupnje provjere važeće Opće uvjete.
Pravo Korištenja Web trgovine osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe.
Smatra se da je Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen trenutkom potvrde narudžbe proizvoda o čemu Prodavatelj izdaje potvrdu Korisniku elektronskim putem. U slučaju da Korisnik želi opozvati narudžbu, isto može učiniti najkasnije u roku od jednog sata od primitka potvrde Prodavatelja i to na način da uputi zahtjev putem e-mail adrese info@tehnikaklik.hr ili nazove na telefon +385993809860.
Korisnik ili Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna fizička i pravna osoba. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Korisnik ili Kupac je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca.
Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela nuđenih usluga.
U slučaju da povremeno nastupi prekid usluga Prodavatelja, koji može biti uzrokovan tehničkim razlozima, a moguće i za vrijeme prijenosa informacija na Internetu, Korisnik neće smatrati Prodavatelja za bilo kakav gubitak podataka.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Web stranice.
Web trgovina se koristi isključivo na odgovornost Korisnika. Prodavatelj se oslobađa od svake odgovornosti za štetu koja je mogla nastati prilikom posjete Web stranici uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Web trgovine. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Web stranice.
Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).
Informacije o trgovačkom društvu:
PODACI TVRTKE:
SMART MISSION d.o.o.
Sjedište: Solinska cesta 7, 10010 Zagreb, Hrvatska, MBS: 4375998, OIB: 65001135238, BANKA: Zagrebačka banka Zagreb
Poslovnica (dostava i preuzimanje robe): Nova cesta 40a, 10000 Zagreb
IBAN: HR7623600001102476946,
T: +385 99 3809860, E: info@tehnikaklik.hr
2.) VRSTE I NAČINI PLAĆANJA
Nuđenje i plaćanje na internetskoj stranici se vrši u Eurima. Cijene su maloprodajne izražene s pripadajućim PDV-om. Navedene cijene vrijede za kupovinu online.
Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za Web trgovinu.
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, na sigurnoj stranici CorvusPay odaberete vrstu kreditne kartice kojom plaćate (MasterCard, Maestro i Visa) te upišete podatke o vlasniku kreditne kartice i ostale potrebne podatke.
Izjava o sigurnosti
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu.
Plaćanje pouzećem
Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini u eurima, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. Plaćanje pouzećem dodatno se naplaćuje u iznosu od 1,35 €, a moguće je isključivo za narudžbe do maksimalno 200,00 €.
Ukupnu narudžbu moguće je platiti jednokratno i na rate.
Online jednokratno plaćanje putem webshopa:
Online plaćanje na rate kreditnim karticama putem webshopa:
Sigurnost online plaćanja:
Poslovni račun (IBAN):
HR7623600001102476946 – ZAGREBAČKA BANKA d.d. Zagreb
Plaćanje pouzećem za Velike pakete nije moguće (uvjeti dostave).
Za sve ostale informacije stojimo Vam na raspolaganju na telefon +385 99 3809 860 ili e-mail: info@tehnikaklik.hr.
3) DOSTAVA I PREUZIMANJE ROBE
Dostava Malih paketa*:
Iznos minimalne narudžbe za besplatnu dostavu Malih paketa je 200,00 €, s uključenim PDV-om.
Za narudžbe manje od 200,00 € s uključenim PDV-om, cijena usluga dostave se obračunava po trenutno važećem cjeniku kurirske tvrtke što trenutno iznosi 5,35 € po paketu.
Dostavljamo na sve adrese u Hrvatskoj uključujući otoke.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt (ulaz u kuću, ulaz u zgradu). Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzmanje moguće.
Vrijeme dostave ovisi o raspoloživosti robe koja se naručuje, o firmi DPD kojom šaljemo robu i može trajati 3 do 5 radnih dana za proizvode koji su raspoloživi na zalihi. Za točno vrijeme treba kontaktirati komercijalista, a najčešći rok dostave je drugi dan od dana vidljive uplate ili autorizacije kreditne kartice.
Vrijeme dostave za grad Zagreb i okolicu može potrajati do 5 radna dana!
*Dostava malih paketa obuhvaća artikle manjih dimenzija i do 30kg težine ( npr. mali kućanski aparati, računalna oprema, razna elektronika.. )
Dostava Velikih paketa*:
Dostava velikih paketa se naplaćuje 16,00 €, s uključenim PDV-om.
Velike pakete nije moguće platiti pouzećem niti osobno ih preuzeti u maloprodajnoj poslovnici.
Dostavljamo na sve adrese u Hrvatskoj, osim otoka.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt (ulaz u kuću, ulaz u zgradu). Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzimanje moguće.
Vrijeme dostave ovisi o raspoloživosti robe koja se naručuje, te kurirskoj službi, a može potrajati i 10 dana ili više. Za točno vrijeme treba kontaktirati komercijalista.
*Dostava velikih paketa obuhvaća artikle većih dimenzija i preko 30kg težine ( npr. bijela tehnika,.. )
Webshop narudžbe i usluge dostave ne vrijede za inozemstvo.
4) POVRAT I REKLAMACIJA
Kupac prava na povrat robe i reklamacije ostvaruje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014).
Kupac proizvode pregledava prilikom preuzimanja dostave kada ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja.
Ukoliko Kupac prilikom prvog korištenja proizvoda ustanovi da je proizvod koji mu je isporučen neispravan ili da s istim nije zadovoljan, upućuje se da pošalje reklamaciju s navođenjem broja narudžbe ili korisničkog imena te opisa reklamacije na e-mail info@tehnikaklik.hr
Jednostrani raskid ugovora
Korisnik ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti SMART MISSION d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na SMART MISSION d.o.o., Solinska Cesta 7, 10010 Zagreb Hrvatska) ili elektroničkom poštom na info@tehnikaklik.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi OVDJE korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju SMART MISSION d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada SMART MISSION d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca SMART MISSION d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu SMART MISSION d.o.o., Solinska cesta 7, 10010 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je SMART MISSION-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni. Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti SMART MISSION-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio SMART MISSION o jednostranom raskidu Ugovora.
5) PRIVATNOST I SIGURNOST
Zaštita osobnih podataka
Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo uz njegov prethodni pristanak te mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa sa Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
Pristup newsletter bazi i bazi Kupaca s osobnim podacima Kupaca uz Prodavatelja ima specijalizirana tvrtka za izradu web trgovina.
Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.
Prodavatelj ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke, već za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.
Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.
Izjava o privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka
SMART MISSION d.o.o. je odgovoran za sve internetske stranice u vlasništvu i sve sadržane podatke te je usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.
Kod registracije Korisnika prilikom korištenja Web trgovine Prodavatelj prikuplja i obrađuje podatke Korisnika uz njegovu privolu u svrhu izričito navedenu u samoj privoli, a sukladno članku 7. Zakona o zaštiti osobnih podataka. U slučaju da Korisnik želi opozvati izdanu privolu, isto može izvršiti odjavom na unsubscribe ili slanjem maila na info@tehnikaklik.hr. Prodavatelj će po zaprimanju zahtjeva za opoziv privole, trajno uništiti sve podatke o Korisniku, osim onih koje je dužan zadržati radi ispunjenja svojih preuzetih obveza prema korisniku ili zbog obveza propisanih pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Ukoliko Korisnik ranije ne povuče izdanu privolu, Prodavatelj osobne podatke pohranjuje i obrađuje samo onoliko dugo koliko je potrebno za izvršenje određene legitimne svrhe, osim ako važećim propisima nije za pojedinu svrhu predviđeno duže vrijeme čuvanja. U slučaju davanja privole za marketing, podatke čuvamo onoliko dugo dok se privola ne povuče.
Ulažući napore u održavanje internetskih stranica prema potrebama naših korisnika s informacijama koje su potrebne koristimo se tehnologijom koja prikuplja, obrađuje i odabire podatke o tome kako se koriste naše internetske stranice. Te informacije prikupljamo pomoću „kolačića“ (eng. cookies) o čemu više možete saznati na sljedećem linku https://tehnikaklik.hr/politika-kolacica/
Svrha prikupljanja podataka
Prodaja E proizvoda – za obradu vaše prodaje.
Podrška kupcima i marketing – za odgovore na upite i davanje novosti i ponuda.
Osobni podaci mogu se prenositi trećim stranama, pod uvjetom da postoji pravna osnova za prijenos:
Za realizaciju ugovora isporuke robe podatke ćemo dijeliti sa pružateljima distribucijskih usluga s kojima surađujemo i imamo sklopljene ugovore. Pružatelj distribucijskih usluga, prema svojim uvjetima poslovanja, može korisnika pri isporuci roba ili usluga tražiti osobni dokument na uvid i/ili evidentirati određene podatke sa dokumenta. Ukoliko korisnik nije voljan predati takve podatke nužne za isporuku paketa tj. dokaz o naručiocu, usluga ili roba neće moći biti izvršena ili uručena.
Državnim institucijama koje zatraže podatke na uvid zbog neke treće obrade istih.
Društvima koja se profesionalno bave automatiziranim slanjem oglašavačkih poruka Društva koja Prodavatelj koristi radi razvoja i realizacije Online usluga
Web trgovina
Pristup web shopu moguć je sa ili bez registracije.
Prilikom registracije, od Kupca se mogu tražiti određeni osobni podaci kao što su ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja, telefonski broj. Pri registraciji Kupac pristupa svojoj bazi na Web trgovini.
Pri kupovini bez registracije, prikupljaju se samo podaci koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora.
Korisnik Web stranice može izabrati da li želi ili ne želi primati promotivne poruke, neovisno o tome je li se registrirao putem Web stranice ili ne.
Podaci koje korisnik daje pri registraciji, pohranjuju se na serveru Web trgovine te u poslovnom programu kojem pristup imaju djelatnici tog odjela uz šifre za pristup poslovnom programu.
U svakom trenutku Kupac može deaktivirati svoju registraciju.
Mjesta pohrane osobnih podataka
Svi podaci pohranjuju se na nekoliko medija:
Podaci o korisniku kao kupcu: na stranicama web shopa koji se nalazi na zakupljenom dijelu tvrtke koja pruža prostor na webu imenom: Avalon d.o.o. Stjepana Radića 10, 48350 Đurđevac, Tel. 0800 282 566.
6) PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA
U slučaju Korisnikovog nezadovoljstva s uslugama Prodavatelja, pisani prigovor se može uputiti putem preporučene poštanske pošiljka na adresu Smart Mission d.o.o., Solinska cesta 7, 10010 Zagreb ili putem maila info@tehnikaklik.hr
Ukoliko Korisnik želi uložiti prigovor iz područja zaštite osobnih podataka, isto može učiniti putem e-mail info@tehnikaklik.hr
7) PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Dakle, ako naiđete na problem tijekom internet kupnje unutar Europske unije odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušajte riješiti bez uključivanja sudova. Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.