tehnikaklik.hr dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o.
Prednosti DPD dostave:
Kako funkcionira Predict & FMP (Follow My Parcel)?
Dan prije same dostave primatelj paketa dobiva Viber ili SMS poruku te e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana. Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:
Dodatno, na sam dan dostave primatelj paketa će još jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave – zahvaljujući Predictu i vremenskom okviru dostave od 1 sata, DPD se pobrinuo za to da možete isplanirati svoje vrijeme i ne čekati na dostavu satima!
Za dodatne informacije o dostavi slobodno kontaktirajte:
Dostava Malih paketa*:
Iznos minimalne narudžbe za besplatnu dostavu Malih paketa je 200,00 €, s uključenim PDV-om.
Za narudžbe manje od 200,00 € s uključenim PDV-om, cijena usluga dostave se obračunava po trenutno važećem cjeniku kurirske tvrtke što trenutno iznosi 5,35 € po paketu.
Dostavljamo na sve adrese u Hrvatskoj uključujući otoke.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt (ulaz u kuću, ulaz u zgradu). Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzmanje moguće.
Vrijeme dostave ovisi o raspoloživosti robe koja se naručuje, o firmi DPD kojom šaljemo robu i može trajati 3 do 7 radnih dana za proizvode koji su raspoloživi na zalihi. Za točno vrijeme treba kontaktirati komercijalista, a najčešći rok dostave je drugi dan od dana vidljive uplate ili autorizacije kreditne kartice.
Vrijeme dostave za grad Zagreb i okolicu može potrajati do 5 radna dana!
*Dostava malih paketa obuhvaća artikle manjih dimenzija i do 30kg težine ( npr. mali kućanski aparati, računalna oprema, razna elektronika.. )
Dostava Velikih paketa*:
Dostava velikih paketa se naplaćuje 16,00 €, s uključenim PDV-om.
Velike pakete nije moguće platiti pouzećem niti osobno ih preuzeti u maloprodajnoj poslovnici.
Dostavljamo na sve adrese u Hrvatskoj, osim otoka.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt (ulaz u kuću, ulaz u zgradu). Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzimanje moguće.
Vrijeme dostave ovisi o raspoloživosti robe koja se naručuje, te kurirskoj službi, a može potrajati i 10 dana ili više. Za točno vrijeme treba kontaktirati komercijalista.
*Dostava velikih paketa obuhvaća artikle većih dimenzija i preko 30kg težine ( npr. bijela tehnika,.. )
Webshop narudžbe i usluge dostave ne vrijede za inozemstvo.
Kupac prava na povrat robe i reklamacije ostvaruje u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014).
Kupac proizvode pregledava prilikom preuzimanja dostave kada ima pravo uložiti prigovor na vidljive nedostatke dostavljene robe, poglavito na količinu isporučene robe, dok za nedostatke koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan o takvom nedostatku obavijestiti Prodavatelja bez odgađanja.
Ukoliko Kupac prilikom prvog korištenja proizvoda ustanovi da je proizvod koji mu je isporučen neispravan ili da s istim nije zadovoljan, upućuje se da pošalje reklamaciju s navođenjem broja narudžbe ili korisničkog imena te opisa reklamacije na e-mail info@tehnikaklik.hr
Jednostrani raskid ugovora
Korisnik ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti SMART MISSION d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na SMART MISSION d.o.o., Solinska Cesta 7, 10010 Zagreb Hrvatska) ili elektroničkom poštom na info@tehnikaklik.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi OVDJE korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju SMART MISSION d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat sredstava koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada SMART MISSION d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca SMART MISSION d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu SMART MISSION d.o.o., Nova cesta 40a, 10010 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je SMART MISSION-u, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik snosi sam. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju bit će te obaviješteni. Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti SMART MISSION-u iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio SMART MISSION o jednostranom raskidu Ugovora.
U slučaju Korisnikovog nezadovoljstva s uslugama Prodavatelja, pisani prigovor se može uputiti putem preporučene poštanske pošiljka na adresu Smart Mission d.o.o., Solinska cesta 7, 10010 Zagreb ili putem maila info@tehnikaklik.hr
Ukoliko Korisnik želi uložiti prigovor iz područja zaštite osobnih podataka, isto može učiniti putem e-mail info@tehnikaklik.hr